سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
آتش‌سوزی یکی از استودیو‌های شبکه اینترنتی کتاب/بررسی‌ها برای تعیین میزان خسارت ادامه دارد

مدیرشبکه تلویزیون اینترنتی کتاب با تکذیب رقم‌های اعلام شده درباره میزان خسارت به محل فعالیت این شبکه به‌دنبال آتش‌سوزی گفت: با وجود این آتش‌سوزی، پخش برنامه‌های شبکه ادامه دارد.

مجید صحاف، مدیرشبکه تلویزیون اینترنتی کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره آتش‌سوزی ساختمان سنایی محل فعالیت شبکه تلویزیون اینترنتی کتاب بیان کرد: علت اصلی وقوع این حادثه، درحال بررسی است و منتظر اعلام کارشناسان آتش‌‌نشانی هستیم. تاکید می‌کنم، یکی از استودیو‌های این شبکه دچار حریق شده است.
 
وی درباره اعلام خبر‌های مختلف درباره میزان خسارت به تلوزیون اینترنتی کتاب افزود: ارقام اعلام شده از سوی برخی در شبکه‌های اجتماعی، غیر‌کارشناسی است؛ بنابراین خبر‌ها اعم از میزان خسارت و دلیل آتش‌سوزی تکذیب می‌شود.
 
صحاف با اشاره به آسیب‌دیدگی نیرو‌های شبکه تلویزیون اینترنتی کتاب گفت:  یکی از نیرو‌ها در این ماجرا دچار سوختگی شده و به‌دلیل شدت جراحت پزشکان در حال جراحی وی هستند. این فرد برای پیشگیری از سرایت آتش به تجهیزات استودیو، دچار آسیب‌ شد.
 
مدیرشبکه تلویزیون اینترنتی کتاب با تاکید براینکه تنها یکی از استودیو‌های مدیرشبکه تلویزیون اینترنتی کتاب دچار حریق شده، افزود: با وجود این آتش‌سوزی،برنامه‌های شبکه ادامه دارد و مخاطبان می‌توانند همچنان بیننده این شبکه باشند.  
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها