شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان البرز سفر می‌کند

در ادامه سفرهای استانی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل این معاونت، استان البرز میزبان این هیات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، معاون امور فرهنگی و مدیران کل این معاونت یکشنبه ۹بهمن‌ماه راهی استان البرز می‌شوند. در این سفر یک‌روزه مدیران معاونت علاوه بر بازدید از مجموعه‌های تخصصی مرتبط با حوزه کاری خود و دیدار با فعالان، معاون امور فرهنگی را در انجام سایر برنامه‌ها همراهی خواهند کرد.
 
دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان عرصه فرهنگی، نویسندگان و حضور در شورای اداری روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همچنین دیدار با کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ازجمله برنامه‌های هیات فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان البرز است.
 
مدیرکل امور چاپ و نشر نیز که در این سفر معاون امور فرهنگی را همراهی خواهد کرد، ضمن بازدید از چند چاپخانه این استان با فعالان حوزه چاپ دیدار و نشست صمیمی خواهد داشت.
 
وی همچون سال گذشته که پس پایان جشنواره بیست و یکم چاپ از چاپخانه صادرکننده برتر محصولات چاپی در استان قزوین بازدید کرد، در این سفر به همراه یاسر احمدوند، از مجتمع چاپ و واحد تولیدی مواد اولیه مصرفی صنعت چاپ از گروه صنعتی «پاک مدیران آزاد» مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز که در بیست و دومین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر به‌عنوان صادرکننده برتر معرفی شد، بازدید خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها