دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام منصوب شد

فاطمه رستگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام طی حکمی ملوک هاشمی، مؤلف، قصه‌گو و قصه‌پژوه به‌عنوان «معاون فرهنگی» منصوب و معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام، در آیینی فاطمه رستگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام  ، ملوک هاشمی، مؤلف، قصه‌گو و قصه‌پژوه و از کارکنان باسابقه این اداره کل را به‌عنوان «معاون فرهنگی» منصوب و معرفی کرد.
 
در این حکم آمده: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در مجموعه ی کانون، به موجب این ابلاغ به عنوان«معاون فرهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام» منصوب می شوید. امیداست در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با همکاری و همراهی کارشناسان این معاونت، مربیان مراکز و هم افزایی،تعامل و همکاری سایر واحدهای اداری و مالی در ارتقاء شاخص‌های فرهنگی، هنری، ادبی، آموزشی و پژوهشی این اداره کل موفق باشید.
 
«ملوک هاشمی» متولد سال 1354 در ایلام، از سال 1374تاکنون در سمت های مربی فرهنگی،مربی‌مسئول‌امورفرهنگی،مسئول‌امورفرهنگی،کارشناس فرهنگی و کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری استان ایلام مشغول به کار بوده است.
 
وی کارشناس ارشد روان شناسی عمومی، فارغ‌التحصیل انجمن خوشنویسان ایران و مدرس انجمن و هنرجوی مرحله فوق ممتاز، دبیر جشنواره های قصه گویی، هفته ملی کودک، نمایش عروسکی و... کارگردان و داور جشنواره های فرهنگی و ادبی و هنری،عضویت در کارگروه های تخصصی کشوری،تدریس در حوزه‌های قصه گویی و روان شناسی و مهارت های حال خوش زندگی، عضویت در شورای تدوین شیوه نامه های استانی تالیف و تالیف انتشار کتاب با محوریت قصه گویی و انتشار مقالات تخصصی در حوزه های مختلف،دبیر هفته کتاب استان،عضویت در شورای سیاستگذاری 5دوره جایزه کتاب سال استان ایلام و... از تلاش های فرهنگی، ادبی و هنری اوست.
 
کتاب منتشر شده او «تاثیر قصه و قصه گویی بر هوش نوجوانان» نام دارد که در سه فصل بررسی هوش هیجانی،قصه و قصه‌گویی و اثر بخشی قصه‌گویی بر هوش هیجانی در 102 صفحه توسط نشر زانکو در 1000 نسخه منتشر شده است.
 
از ملوک هاشمی مقالاتی در حوزه قصه گویی، روان شناسی و هوش هیجانی منتشر شده و سه عنوان کتاب:چه مبارک سحری بود!(سفرنامه)،یکی بود، یکی نبود! (آموزش قصه گویی به زبان ساده برای مربیان،مادران و علاقه مندان)و در مسیر قلم (آموزش خط تحریر) آماده ی چاپ دارد.

پیش از این انتصاب، محمدرضا رستمپور معاونت فرهنگی کانون استان ایلام بر عهده داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها