چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
تولید کلیپ‌های خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد 8 کلیپ خاطره‌گویی از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان را تولید و منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه وبویراحمد، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری در این باره گفت: این کلیپ‌هاباهدف تبیین نقش رزمندگان هم استانی دردوران دفاع مقدس و معرفی دلیرمردی‌های  آنان به نسل جوان امروزی تولید و منتشر شده است.

شهربانو پاک نژاد افزود: این کلیپ‌ها با روایتگری فتاح محمدی، سیدمهدی راستین، برزو ویسی‌پور و یعقوب یوسفی از جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با موضوعاتی مانند رمضان در اسارت، آزادسازی خرمشهر و آزادی تهیه شده‌اند.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شرایط امروزی جامعه و استقبال عموم از فضای مجازی، تولید و انتشار چنین کلیپ‌هایی در فضای مجازی می‌تواند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

وی افزود: گردآوری و چاپ خاطرات شهداء، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان، از مهمترین رسالت‌های دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری است و تاکنون موفق به تولید آثار ارزشمندی در این زمینه شده است.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری در پایان یادآور شد: این کلیپ‌ها از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری به آدرس @artyasuj.ir قابل مشاهده هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها