چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
احداث مجتمع ناشران در قم جای قدردانی دارد

وزیر نیرو که هیات دولت را در سفر استانی به قم همراهی می‌کند، عصر امروز در بازدید از نمایشگاه کتاب قم، احداث مجتمع ناشران را اقدامی شایسته، ضروري و قابل قدردانی دانست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم،حمید چیت‌چیان، عصر امروز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه قم یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی و علمی جهان اسلام است، اظهار كرد: قطعا شهر قم در جهان تشیع بزرگترین و مهمترین مرکز علمی به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه صنعت نشر در قم توسعه بسیار خوبی پیدا کرده است و فکر می‌کنم بیشترین انتشار کتب بعد از تهران، در قم صورت بگیرد.
عضو کابینه دولت یازدهم اضافه کرد: احداث مجتمعی همچون ناشران برای ناشران کتب قم بسیار لازم و شایسته بود که خوشبختانه این کار انجام شده است.

وزیر نیرو در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در قم گفت: برپایی چنین نمایشگاهی به صورت فصلی کار بسیار ارزشمندی است چرا که قم مرکز مراجعه زوار از تمام جهان تشیع است.

چیت‌چیان ادامه داد: در گذشته خلأ مکانی برای نمایش آثار علمی جهان تشیع به عموم مردم جهان در قم دیده می‌شد اما راه‌اندازی مجتمع ناشران می‌تواند اين خلأ را پر کند.
وی با تمجید از مسئولان و متصدیان امر نشر و وزارت فرهنگ و ارشاد اظهار کرد: مطلع هستم ناشران قم و خصوصا مراکز نشری كه در قم وجود دارد با همت بالا کارهای بزرگ و شایسته‌ای در این حوزه انجام داده‌اند که خداوند را به خاطر اقدامات صورت گرفته شاکر هستم.

وزیر نیرو افزود: برخی کتب مورد نیاز را از انتشاراتی‌ها در دهمین نمایشگاه کتاب قم تهیه کردم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها