چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
فراخوان دریافت آثار نویسندگان و اهل قلم منتشر شد

معاون فرهنگی‌آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فراخوان دریافت آثار نویسندگان و اهالی قلم در سال ۱۴۰۲ منتشر و در میان جوامع هدف توزیع شده است.

کرم‌الله رشیدپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: فراخوان دریافت آثار نویسندگان و اهل‌قلم به همت این معاونت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد انگیزه در نویسندگان نوقلم برای تولید آثار فاخر و ارزشمند، منتشر و توزیع شده است.
 
وی ادامه داد: صاحبان قلم، نویسندگان، شاعران و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را برای طرح و بررسی در کمیته تألیف و نشر اداره‌کل استان، تا پایان شهریورماه 1402 به واحد فرهنگی بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.
 
وی درخصوص شرایط عمومی شرکت کنندگان گفت: آثار ارائه شده باید دارای ارزش ها و معیارهای ادبی و هنری باشد و تکمیل و ارسال اطلاعات فردی و سوابق نویسندگی شرکت کنندگان الزامی است.
 
وی تصریح کرد: آثار ارسالی در قالب‌های داستان‌کوتاه و بلند، خاطره نویسی، زندگی‌نامه و فیلمنامه مرتبط با ایثار و شهادت نوشته شده باشد.
 
وی ادامه داد: آثار به صورت تایپ شده و به صورت فایل word یا pdf و ترجیحاً با قلم B Nazanin سایز ۱۴باشد و مشخصات کامل صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، تاریخ تولد، شماره تماس درج شود.
 
وی آخرین مهلت ارسال آثار سی ام شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها