سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
مشارکت ویژه یک برندچینی در نمایشگاه آینده چاپ ایران

شرکت چینی «چن‌مینگ» فعال در حوزه تولید انواع کاغذ و مقوا در دومین نمایشگاه‌ آینده چاپ ایران به معرفی و عرضه انواع کاغذهای چاپ و تحریر، گلاسه و مقواهای ایندربرد می‌پردازد.

بابک عابدین، رئیس نمایشگاه آینده چاپ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به اقدامات و برنامه‌های این نمایشگاه طی دو ماه آتی، گفت: طبق توافق انجام شده، شرکت چینی «چن‌مینگ» یکی از برندهای بین‌المللی در تولید انواع کاغذ و مقوا، حضور ویژه‌ای در دومین دوره از نمایشگاه آینده چاپ ایران خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: شرکت «چن‌مینگ» از طریق نمایندگان فروش خود در ایران، خواستار حضور و مشارکت این رویداد تخصصی چاپ و بسته‌بندی شد؛ بنابراین طی دیدار و تعاملات دوجانبه، این مجموعه حمایت مالی خود را از ایفپکس اعلام کرد.
 
عابدین با بیان اینکه ارتباط مستقیم با مصرف‌کنندگان کاغذ و مقوا و افزایش سهم چن‌مینگ از بازار ایران مهمترین هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه ایفپکس است، افزود: بخش عمده محصولات این مجموعه در حوزه بسته‌بندی با استانداردهای معتبر دنیا تولید می‌شوند و در صنایع مختلف نظیر صنایع دارویی و غذایی بسیار پرکاربرد هستند.
 
وی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت و تنوع درخور توجه شرکت chenming در تولید انواع کاغذ و مقوا، و بازار بالقوه‌ای که در ایران وجود دارد، حضور این شرکت می‌تواند نیاز بخش عمده‌ای از فعالان حوزه چاپ و بسته‌بندی کشور را تأمین کند.
 
عابدین همچنین درباره سابقه ارتباطات مؤثر اقتصادی و فرهنگی مشترک چین و ایران، گفت: همکاری‌های دوجانبه بین دو کشور با توجه به نقاط مشترک موجود در سایه نمایشگاه ایفپکس می‌تواند به توسعه روابط کاری و تحقق اهداف هر دو طرف بینجامد کمک کند.
 
به گزارش ایبنا؛ کارخانه chenming با بیش از ۲۰‌ خط تولید در شهرهای مختلف کشور چین در حوزه تولید کاغذ و مقوای FBB، کاغذهای تحریر، مقوای ایندربرد، انواع کاغذ و مقوای گلاسه، ظرفیت تولید ۶ میلیون تن محصول را در سال دارد. قرار است از جدیدترین محصولات سلولزی چن‌مینگ (در بخش تی‌شو و بسته‌بندی) در نمایشگاه IFPEX2 رونمایی شود.
 
دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها