جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد تعرفه دستگاه‌های چاپ دیجیتال تعیین می‌شود

نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران از برگزاری جلسه تعیین کد تعرفه دستگاه‌های چاپ دیجیتال خبر داد، این اقدام با هدف تفکیک کد تعرفه برای وارد ماشین‌آلات چاپ دیجیتال در دو حوزه چاپ ورقی و لارج فرمت انجام می‌شود.

جلال ذکایی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری جلسه تعیین کد تعرفه برای دستگاه‌های چاپ دیجیتال در دفتر مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: این جلسه با حضور مدیرکل دفتر چاپ و نشر، معاون محتوایی مدیرکل چاپ و نشر و جمعی از فعالان حوزه چاپ دیجیتال برگزار شد.
 
وی افزود:‌ این جلسه با موضوع ضرورت تفکیک کد تعرفه برای واردات ماشین‌آلات چاپ دیجیتال در دو حوزه چاپ ورقی و چاپ رول و لارج فرمت برگزار شد و هر یک از  حاضران نظرات کارشناسی خود را اعلام کردند.
 
ذکایی با بیان اینکه بحث و تبادل نظر درباره این موضوع از دیگر محورهای این نشست بود، ادامه داد: مدیرکل دفتر چاپ و نشر در این نشست با اشاره به ضرورت ساماندهی چاپخانه‌ها و واردات ماشین‌های چاپ دیجیتال به طرح نکاتی پرداخت و سایر افراد به طرح مشکلات خود درباره واردات ماشین‌های نو و دست دوم چاپ پرداختند.
 
وی تاکید کرد: قرار است جلسه بعدی در هفته آتی بار دیگر برگزار شود و اعضای این گروه با ارائه مستندات خود در جلسه حضور داشته باشند تا تصمیم نهایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتخاذ و این توافق به وزارت صمت و کمیسیون ماده یک این وزارتخانه ابلاغ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها