سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
نمایشگاه کتاب ویژه ماه مبارک رمضان در خرم‌آباد افتتاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از افتتاح نمایشگاه کتاب به مناسبت ماه مبارک رمضان از امروز ۸ فروردین با همکاری کتاب‌فروشی باقریان به عنوان قدیمی‌ترین کتاب‌فروشی شهر خرم‌آباد، خبر داد.

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت عید نوروز و ماه مبارک رمضان برای تقویت مناسک دینی، قرآنی، فرهنگی و هنری و تقدیر از کنش‌گران و فعالان این حوزه به منظور ترویج روزه‌داری و ایجاد نشاط اجتماعی در تمام سطوح جامعه بیش از ۱۹ برنامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دست اقدام است‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به برگزاری محافل انس با قرآن در تمام شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود این محافل با همکاری دستگاه‌های مختلف در سطح استان در حال برگزاری است.

احمدی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماه رمضان برپایی نمایشگاه کتاب در استان است افزود: این نمایشگاه امروز ۸ فروردین با همکاری قدیمی‌ترین کتاب‌فروشی شهر خرم‌آباد که در سال ۱۳۳۷ تأسیس شده است (کتاب‌فروشی باقریان) افتتاح می‌شود و تا روز ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۳۰ درصدی به خریداران ارائه می‌شود، افزود: حدود ۳ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف تاریخ، ادبیات، روان‌شناسی، هنر، کلیات و ... در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

وی یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه را فروش آثار قدیمی و کهن تاریخ و ادبیات کشور برای علاقه‌مندان عوان کرد و افزود: نمایشگاه در محل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها