شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
فعالیت 2 کتابخانه عمومی استان آذربایجان‌غربی در نوروز 1402

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی درباره فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان در نوروز 1402 گفت: 2 کتابخانه عمومی استان آذربایجان‌غربی در ایام نوروز 1402 فعال هستند.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، درباره فعالیت کتابخانه‌های عمومی در ایام نوروز 1402 بیان کرد: 2 کتابخانه عمومی استان آذربایجان‌غربی در ایام نوروز فعال و آماده خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان و مراجعان هستند.

وی افزود: کتابخانه مرکزی ارومیه و کتابخانه شیخ شلتوت شهرستان مهاباد در ایام نوروز فعال هستند.

معصومی بیان کرد: غیر از کتابخانه مرکزی استان که دارای بخش مستقل نابینایان و کم‌بینایان با امکانات و تجهیزات و منابع خاص است در سایر کتابخانه‌های عمومی نیز بخش منابع گویا برای استفاده علاقه‌مندان ایجاد شده اما فعالیت‌ها و امکانات موجود در کتابخانه مرکزی تخصصی‌تر و کامل‌تراست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق آخرین آمار، استان دارای ۷۴ کتابخانه نهادی، ۲۳ کتابخانه مشارکتی، ۲کتابخانه مستقل و هفت سالن مطالعه است که به اقشار مختلف ارائه خدمات فرهنگی می‌کنند. در حال حاضر یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان موجود است.

معصومی ادامه داد: ساعت و نحوه فعالیت کتابخانه‌ها پس از ایام نوروز (۱۴ فروردین‌ماه 1402) به روال سابق بازگشته و بر‌اساس دستورالعمل‌های فعالیت کتابخانه‌های عمومی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها