جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
فضای مجازی با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و فروش کتاب گسترش یابد

یاسر احمد‌وند گفت: برنامه‌ریزی ما، بر این است که به منظور توسعه فرهنگ مطالعه، فضای مجازی برای فروش کتاب‌ها را گسترش دهیم و فضای نمایشگاهی کتاب تهران را، بیشتر به سمت انجام فعالیت‌های فرهنگی ببریم و از این طریق بعد نمایشگاهی آن را تقویت کنیم.

یاسر احمدوند، رئیس سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) عنوان کرد: از این به بعد، تمامی مردم در سراسر کشور می‌توانند به راحتی به کتاب‌های مورد علاقه خودشان دسترسی داشته باشند و این اتفاق بزرگی است که نوید بخش تامین عدالت فرهنگی است و دسترسی عموم مردم به کتاب و محصولات فرهنگی را مهیا می‌کند.
 
وی با تاکید بر این‌که در نظر گرفتن بخش مجازی برای نمایشگاه کتاب تهران تحولی بزرگ است که می‌تواند تامین کننده نیاز مخاطبان به کتاب در سراسر کشور باشد، تصریح کرد: امسال بخش مجازی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اضافه شده و بنا نیست مردم برای تهیه کتاب‌های مورد علاقه‌شان، الزاما در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
 
رئیس سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تاکید کرد: شاید لازم باشد در سال آینده درباره کیفیت کتاب‌ها، تحولاتی ‌داشته باشیم و تلاش کنیم بهترین‌ها در حوزه آثار مکتوب را به مخاطبان عرضه کنیم. البته این موضوع منوط به تقویت نویسندگان و پدیدآورندگان و ناشران است.
 
یاسر احمدوند در پایان گفت: برنامه‌ریزی ما، بر این است که به منظور توسعه فرهنگ مطالعه، فضای مجازی برای فروش کتاب‌ها را گسترش دهیم و فضای نمایشگاهی کتاب تهران را، بیشتر به سمت انجام فعالیت‌های فرهنگی ببریم و از این طریق بعد نمایشگاهی آن را تقویت کنیم.
 
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها