شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مشارکت 10 کتابفروشی سمنان در پاییزه کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مشارکت 10 کتابفروشی این استان در طرح پاییزه کتاب 1400 خبر داد و گفت: این طرح از شنبه 29 آبان همزمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز می شود.

 فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، ضمن بیان اینکه طرح پاییزه کتاب همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب برگزار می‌شود، تصریح کرد: میزان یارانه خرید برای کتاب‌های تالیفی در این طرح ۲۰ درصد و برای کتاب‌های ترجمه ۱۵ درصد است.

وی مدت اجرای پاییزه کتاب را پنج روز از تاریخ 29 آبان تا 3 آذر بیان کرد و ادامه داد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر سه میلیون ریال و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 600 هزار ریال است.

فلاح با اشاره به اینکه در طرح پائیزه کتاب در استان سمنان 10 کتابفروشی این استان مشارکت و همکاری دارند، افزود: کتابفروشی‌های «خلاق»، «سوشیانس»، «ارسطو»، «پاتوق کتاب سمنان»، «شهر کتاب سمنان»، «اشراق»، «خانه کتاب بامداد» در سمنان، «سرزمین کتاب» و «کتابکده» در شاهرود و «مجموعه فرهنگی دانشجو» در دامغان کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در استان سمنان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه طرح‌های فصلی کتاب فرصتی مغتنم برای دوستداران کتاب و فرهنگ مطالعه در تامین کتاب‌های مورد نیاز است، از مردم استان سمنان خواست از این فرصت نهایت استفاده را نمایند و کتاب مورد نیاز خود در موضوعات مختلف را با مراجعه به کتابفروشی‌های مذکور خریداری نمایند.

وی یادآور شد: این طرح شامل کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان می شود و کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها