سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
تولید کتاب‌های بریل جشنواره کتابخوانی رضوی در استان قم

حسن عبدلی، مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای قم از آغاز تولید کتاب‌های بریل یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از هفته اول خردادماه 1400 خبر داد.

حسن عبدلی، مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با اشاره به تولید کتاب‌های بریل جشنواره کتابخوانی رضوی در قم، گفت: تولید 3 عنوان کتاب بریل از منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت واحد تولید کتاب بریل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم جهت ارسال به بخش نابینایان کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور آغاز شده است.
 
وی اضافه کرد: سه اثر از منابع کودک و نوجوانان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از هفته اول خردادماه 1400 توسط این اداره کل برای بیش از 60 کتابخانه نابینایی در کشور چاپ می‌شود.
 
عبدلی افزود: اداره کل تامین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور 153 نسخه را سفارش چاپ داده است که دو عنوان از این کتاب‌ها، در مرحله چاپ قرار دارد و کتاب سوم نیز در مرحله غلط‌گیری و صفحه‌آرایی است و امیدواریم تا هفته سوم خردادماه چاپ این کتب به پایان برسد.

مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای قم تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت کاغذ و مشکلات تولید کتب بریل، بخشی از کاغذهای این واحد با مساعدت و توجه اداره کل بهزیستی استان قم تامین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها