سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
«بهتر از تو نداشتم» منتشر شد/ روایتی مستند از شهید مدافع حرم افغانستانی سیدجواد سجادی

کتاب «بهتر از تو نداشتم»؛ روایتی مستند از شهید مدافع حرم سیدجواد سجادی به قلم محمدجواد رحیمی و از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «بهتر از تو نداشتم»؛ روایتی مستند از شهید مدافع حرم سیدجواد سجادی به قلم محمدجواد رحیمی و از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شد.

سید جواد سجادی، از افغانستانی‌های مقیم شیراز بود که در ۲۲سالگی برای دفاع از حرم حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) خود را به سوریه رساند و در ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ به عنوان اولین شهید فاطمیون استان فارس، در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «سنگ گذاشتند روی پیکر جواد و خاک ریختند رویش. دیگر تمام شد، دیگر از هم کنده‌ شدیم. دیگر باور کردم که نمی‌بینمش، مگر آن دنیا. زیر لب گفتم به عمۀ ما، حضرت زینب(س) سلام برسان.

به مادرم حضرت فاطمه(س) سلام برسان. به حضرت فاطمه و حضرت زینب(س) بگو من بهتر از تو نداشتم. تو بهترین هدیۀ خدا به من بودی. پدرم بودی، مادرم بودی که دادمت در راه عمۀ سادات.»

کتاب «بهتر از تو نداشتم»؛ روایتی مستند از شهید مدافع حرم سیدجواد سجادی به تحقیق عبدالرسول محمدی و زهراسادات هاشمی و به قلم محمدجواد رحیمی بوده است.

کتاب در ۱۶۸ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰جلد و با قیمت ۶۰ هزار تومان از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ را علاوه بر کتابفروشی‌ها، از سایت یا صفحات مجازی ناشر تهیه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها