چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
قول مساعد برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی دره‌شهر و آبدانان

نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس و مدیرکل و معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند و در این دیدار محمدمهدی اسماعیلی برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی دره‌شهر و آبدانان قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل و معاون امورهنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن هنرهای نمایشی، با اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
 
بهزاد علیزاده؛ نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار اظهار داشت: 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برای مجتمع دهلران اختصاص داده خواهد شد.
 
وی همچنین خواستار حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شَرهانی و برنامه‌های اربعین سال جاری در استان ایلام شد.
 
در ادامه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از توجه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مقوله فرهنگ و هنر، قول مساعد داد که معادل 3 میلیارد و 800 میلیون تومان در راستای تکمیل مجتمع‌های دره‌شهر و آبدانان اختصاص دهند.
 
وی همچنین حمایت مالی و پشتیبانی لازم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای  پوشش برنامه‌های هنری و فرهنگی استان و به‌ویژه در حوزه اربعین اعلام کرد.
 
پیگیری برقراری چارت اداری شهرستان بدره و حمایت از عضویت و بیمه و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از دیگر مواردی بود که وزیر محترم قول مساعد داد.
 
در این دیدار هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گزارش مختصری از وضعیت فرهنگی و هنری استان ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها