پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
ایستگاه دائمی کتابخوانی در وزارت ارتباطات برپا شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتاب گذر شهید نصرالهی و ایستگاه دائمی کتابخوانی به همت فرهنگسرای اندیشه در ورودی وزارت ارتباطات برپا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف تشویق عموم جامعه به مطالعه یار مهربان، کتاب گذر شهید نصرالهی و ایستگاه دائمی کتابخوانی به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شده است.

در این ایستگاه کتابخوانی که به منظور استفاده مراجعین و کارکنان در ورودی ساختمان مرکزی این وزارتخانه برپا شده است، ۴۵۰ جلد کتاب قرار داده شده و از این پس جهت استفاده علاقه‌مندان در دسترس خواهد بود.

نهادینه کردن کتابخوانی و فرهنگسازی مطالعه در جامعه یکی از راه‌های ارتقای فرهنگ هر جامعه و اندیشه‌های مردم آن است. کتاب به عنوان یک رسانه و ابزار فرهنگی پر قدرت و جهانی، از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که باید مورد استفاده قرار گیرد.
بدون شک در دسترس قراردادن کتاب‌های سودمند و همگانی کردن آن گام بلندی برای تعالی یک جامعه و مردم آن است. راه اندازی کتاب گذر شهید نصرالهی اقدامی در همین راستا است.

براساس این گزارش، مراسم افتتاحیه این ایستگاه دائمی کتابخوانی روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۱ صبح همزمان با هفته کتابخوانی در ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری برگزار می‌شود. در این مراسم جمعی از مسئولین فرهنگسرای اندیشه و وزارت ارتباطات حضور خواهند داشت. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها