چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
«بچه های فرات» به بازار جهانی نشر رسید

«بچه‌های فرات» نوشته «لیلی قربانی» که در انتشارات جمکران به چاپ رسیده است به استرالیا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ سیدالشهداء علیه‌السلام، عاشورا و کربلا موضوعی است که نه تنها شیعیان و مسلمانان، بلکه همه آزادگان جهان را با خود همراه و درگیر می‌کند و موضوعات مرتبط با آن نیز موضوعاتی فراگیر به دایره حق‌طلبان عالم است. از همین رو، پیاده‌روی اربعین اباعبدالله بزرگ‌ترین راهپیمایی توحیدی و آزادی‌خواهی جهان است که همه آنان که دل در گرو حق و حقیقت دارند با این کاروان عظیم همراه هستند.

کتاب «بچه‌های فرات» داستانی از وقایع کربلای سال شصت هجری حول محور سه نوجوانی که برای کمک به امام‌شان مردد هستند و باید تصمیم بگیرند به کدام سپاه بپیوندند. بچه‌های فرات از رمان‌های نوجوانانه خواندنی با قلمی جذاب نوشته «لیلی قربانی» است که در «انتشارات کتاب جمکران» به چاپ رسیده است. کتابی عاشورایی و امام حسینی که به چاپ دهم خود رسیده و همیشه، خصوصا در ایام محرم و صفر در لیست خواندنی‌هان نوجوان با موضوع امام حسین علیه‌السلام است.

این کتاب بعد از استقبال خوب در ایران، مورد توجه ناشران بین‌المللی قرار گرفته و حالا با ترجمه و انتشار آن به زبان انگلیسی، در دسترس خوانندگان سایر کشورها خصوصا دلدادگان سیدالشهداء در اقصی نقاط جهان منتشر شده است.

کتاب «بچه‌های فرات» با همکاری انتشارات کتاب جمکران و انتشارات لنتر استرالیا ترجمه و در بازار نشر جهانی عرضه شد. این اثر توسط ویلیام بلیک ترجمه و تصویرگری اثر انگلیسی زبان آن را خانم لیلا تیموری‌نژاد انجام داده است. این کتاب با نام «Children of the Euphrates» روانه بازار نشر جهانی شد و در مدت کوتاه و همزمان با محرم و صفر مورد استقبال مخاطبان انگلیسی زبان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها