یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
سرپرست اداره کل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی منصوب شد

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور حکمی محمدرضا اسفاری را به سرپرستی اداره کل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد امنصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور حکمی ضمن تقدیر از خدمات هادی آشتیانی، مدیرکل سابق ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی، محمدرضا اسفاری را به سرپرستی این اداره کل منصوب کرد. متن حکم دبیرکل نهاد به این شرح است: «جناب آقای محمدرضا اسفاری
 
سلام علیکم
با توجه به شایستگی و تعهد جناب‌عالی، با قدردانی از کوشش‌های صادقانه جناب آقای هادی آشتیانی در طول مدت تصدی‌شان، بنا بر پیشنهاد معاون محترم توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست اداره‌کل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.
 
پیگیری منظّم و جدی امور آن اداره‌ کل و تعامل موثر با همه همکاران و واحدهای مرتبط، مورد تاکید و انتظار است. امیدوارم در سایه لطف الهی در انجام رسالت سازمانی خود پیروز باشید؛ ان‌شاءالله.
 
مهدی رمضانی
دبیرکل
 
 محمدرضا اسفاری، مدیر تولید و هنری شبکه آی‌فیلم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مدیر مرکز اسناد آیت‌الله محمدی ری‌شهری و مدیریت تولید و هنری چندین برنامه تلویزیونی بوده است. وی متولد ۱۳۶۱ و دانش‌آموخته مهندسی برق است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها