چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کتاب گویای «ویرانی دروازه‌ شرقی» منتشر شد

کتاب گویای «ویرانی دروازه‌ شرقی» تهیه و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب گویای «ویرانی دروازه‌ شرقی»، به تهیه‌کنندگی گروه سماوا و صداپیشگی و روایت حسين به آذين در 336 دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 
کتاب «ویرانی دروازه‌ شرقی» به قلم سرلشکر وفیق سامرایی، مسئول اطلاعات ارتش عراق، است. این کتاب با ترجمه‌ی «عدنان قارونی» منتشر شده است. این کتاب ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که به آن جذابیتی خاص بخشیده است.
 
آشنایی با حزب بعث، تبیین علل وقوع جنگ عراق و ایران، وضعیت نیرو‌های دو طرف، استفاده از سلاح‌های شیمیایی در برابر نیرو‌های ایرانی، تحلیل عملیات‌های ایران در صحنه‌ی نبرد، کمک‌های خارجی به عراق در طول جنگ، ساختار حکومتی عراق، روند برکناری‌ها و اعدام‌ها در عراق، نارضایتی مردم، اهداف عراق بعد از جنگ با ایران و تشریح جنگ کویت و عراق، از مباحث کتاب «ویرانی دروازه شرقی» است.
 
کتاب «ویرانی دروازه شرقی» مطالبی خواندنی و مفید برای محققان و علاقه‌مندان به مباحث جنگ عراق علیه ایران، اوضاع عراقِ دوران صدام و هجوم ارتش بعث به کویت و پیامدهای آن دارد.
 
کتاب گویای «ویرانی دروازه شرقی» در سه جلد منتشر خواهد شد.
 
این کتاب در سال ۱۹۹۷ (۱۳۷۶ شمسی) به زبان عربی تدوین شد و مرکز اسناد و تحقيقات دفاع مقدس آن را در سال ۱۳۷۷ ترجمه و منتشر کرده است.
 
برای دریافت جلد اول کتاب گویای «ویرانی دروازه شرقی» اینجا را کلیک کنید
همچنین برای تهیه نسخه الكترونيكی کتاب «ویرانی دروازه شرقی» اینجا را کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها