چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
حضور طوطی در ششمین دوره‌ فلوشیپ استانبول ۲۰۲۱

نشر طوطی در ششمین دوره‌ فلوشیپ استانبول ۲۰۲۱ حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ششمین دوره‌ فلوشیپ استانبول از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ اسفندماه (۹ تا ۱۱ مارس) برگزار می‌شود. این دوره‌ها به ناشرانی تعلق می‌گیرد که در زمینه‌ چاپ کتاب‌های باکیفیت و مناسب در سطح بین‌الملل فعالیت دارند.

طوطی،‌ کتاب کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، که با احترام به قوانین بین‌الملل و رعایت حق‌نشر برای کودکان و نوجوانان کتاب منتشر می‌کند نیز امسال در این دوره حضور دارد.

رویداد امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود و مهدی امیری، مسئول بخش بین‌الملل کتاب‌های طوطی، در این دوره حضور خواهد داشت.

طوطی در سال‌های گذشته توانسته است حق‌نشر بسیاری از کتاب‌های تألیفی خود را برای انتشار به زبان‌های ترکی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی، کره‌ای، ژاپنی، عربی، پرتغالی و… واگذار کند؛ در این رویداد نیز با بیش از ۳۰ ناشر معتبر بین‌المللی برای همکاری و انتشار نزدیک به ۵۰ عنوان تألیفی به زبان‌های دیگر مذاکره خواهد کرد.

این برنامه فرصت مناسبی برای معرفی ادبیات کودک و نوجوان ایران است تا ناشران بین‌المللی بیش از پیش با نویسندگان و تصویرگران توانمند کشورمان آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها