پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پی درگذشت رضا افضلی

جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی درگذشت استاد رضا افضلی پیشکسوت شعر خراسان رضوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایرن(یبنا) جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی درگذشت استاد رضا افضلی پیشکسوت شعر خراسان رضوی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

به نام خدایی که هستی از اوست

‌خبر درگذشت استاد رضا افضلی از سرآمدان شعر و ادب خراسان بزرگ، موجب تاثر و تالم جامعه ادبی کشور شد.

انسانی شریف که تواضع، مهربانی، جوانمردی و آزادگیش، در میان اهالی فرهنگ این دیار شهره بود و تمام عمر با برکت خویش را به گره گشایی از شاعران و نویسندگان گذراند.

وی که تربیت یافته مکتب شاعران بزرگی چون استاد محمود فرخ و استاد محمد قهرمان بود، در شمار آخرین نسل از شاعران معاصر دهه چهل قرار داشت و به شایستگی پرچمدار و پدر شعر سپید خراسان در دهه های اخیر بود.

بی شک آثار فاخری که از وی به یادگار مانده است و همچنین فعالیتهای ادبی آن مرحوم در کسوت دبیری انجمن ادبی «کافه داش آقا» نام او را در تاریخ شعر این استان ماندگار خواهد کرد.

اینجانب ضایعه درگذشت این شاعر نامی و متعهد را به جامعه فرهنگ و ادبیات کشور و خراسان بزرگ، دوستداران شعر و ادبیات و بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها