سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۵
نشست «مواجهه دانش تاریخ و تاریخ فرهنگی؛ فرصت‌ها و تهدیدها»

«مواجهه دانش تاریخ و تاریخ فرهنگی؛ فرصت‌ها و تهدیدها» عنوان سخنرانی محمدعلی اکبری در پژوهشکده مطالعات فرهنگی روایت است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) دومین نشست از سلسله نشست‌های گروه پژوهشی تاریخ فرهنگی با موضوع «مواجهه دانش تاریخ و تاریخ فرهنگی؛ فرصت‌ها و تهدیدها» با سخنرانی دکتر محمدعلی اکبری (استاد و مدیر گروه تاریخ دانشگاه شهید بهشتی) امروز سه‌شنبه 18 شهریورماه ساعت 17 در محل پژوهشکده مطالعات فرهنگی روایت برگزار می‌شود.

اکبری در این نشست به بررسی رابطه دانش تاریخ با تاریخ فرهنگی می‌پردازد و تلاش خواهد کرد تا این دو را با هم در یک مواجهه رو در رو بررسی کند و از منظر دانش تاریخ فرصت‌ها و تهدیدات احتمالی را که در این مواجهه متوجه دانش تاریخ خواهد شد، رمزگشایی کند. 

این پژوهشکده که در مرحله دریافت مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد، با سه گروه تخصصی تاریخ فرهنگی، فلسفه و فرهنگ و معماری و فرهنگ، فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده است. این جلسه پنجمین برنامه عمومی پژوهشکده طی یک ماه گذشته است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به پژوهشکده مطالعات فرهنگی روایت واقع در میدان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان کارگر شمالی، کوچه ادوارد براون، پلاک 12 مراجعه کنند. شرکت در این جلسات برای عموم  آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها