چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
«آه با شین» رونمایی می‌شود

رمان «آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی که روایت‌گر داستانی با موضوع انقلاب اسلامی است، دوشنبه پنجم اسفند در سالن اندیشه حوزه هنری رونمایی می‌شود.

مزینانی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این رمان بخش دوم سه‌گانه‌ای است که «شاه بی شین» قسمت نخست آن است و جلد دوم این رمان به شمار نمی‌رود. ضمن این‌که «آه با شین» در برگیرنده شش فصل و 336 صفحه است. 

وی درباره محتوای کتاب جدیدش توضحی داد: این رمان، داستان استبداد دیرپا در ایران را روایت می‌کند. در این داستان به زندگی مبارزان انقلابی پرداخته‌ام که نظام خودکامه‌ای را برانداخته‌اند. 

مراسم رونمایی رمان «آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی، ساعت 16 دوشنبه پنجم اسفند برگزار خواهد شد. 

مزینانی در بخشی از این رمان نوشته است: «دکتر می­گوید: «دویست و پنجاه...» و ناگهان پرتاب می­ شوی به طرف سقف... «سیصد و پنجاه...» و این بار بیشتر و بالاتر... «چهارصد و پنجاه...» و ناگهان سکوت... سکون... آرامش... و موجی از الکتریسیته و گرما بدنت را فرا می­ گیرد و به سبُکی یک پَر، فرود می­ آیی روی تخت و آرام می­ گیری. انگار ناغافل از منار سلجوقی پایین افتاده ­ای. نیروی وحشتناک جاذبه و فشار خردکننده­ زمان به جسمت فشار می ­آورد. حس می­ کنی دوباره به قلمرو زندگی برگشته ­ای؛ به دنیای ساعت­ هایی که تا نگاه­شان می­ کنی به زمان گذشته پیوسته­ اند؛ تقویم­ هایی که پیاپی کهنه و بی­ مصرف می­ شوند. دنیایی که با اولین تنفس در آن، روند مرگ آغاز می ­شود.»/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها