سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۲
ترجمه «مدیریت توسعه نرم‌افزار» به پایان رسید

رامین مولانا‌پور، از اتمام ترجمه 9 فصل پایانی کتاب «مدیریت توسعه نرم‌افزار» خبر داد.

رامین مولانا‌پور،‌ مترجم و مدیر‌مسوول انتشارات آ‌تی‌نگر، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر، اظهار کرد: فصل‌های یک تا 24 این کتاب که به قلم راجر اسپرسمن نوشته شده، به‌عنوان یک منبع دانشگاهی پیش از این ترجمه شده بود و فصل‌های 24 تا 32 را بنده با همکاری مهندس امیر‌هوشنگ تاج‌فر و مهندس لک به فارسی ترجمه کرده‌ام.

مترجم کتاب «تجارت الکترونیکی با رویکردی بر تجارت اجتماعی» افزود: 24 فصل ابتدایی این کتاب، به‌عنوان منبع واحد اصلی مقطع کارشناسی و منبع واحد اختیاری مقطع کارشناسی‌ارشد رشته مهندسی نرم‌افزار به‌حساب می‌آید که به مباحث پیشرفته این حوزه می‌پردازد.

مولانا‌پور، افزود: ترجمه این اثر یک سال به طول انجامید و در حال حاضر در مراحل آماده‌سازی نهایی قرار دارد و به احتمال زیاد، اوایل اسفند‌ماه به قیمت 21 هزار تومان به بازار نشر عرضه خواهد شد. از جمله مباحث این کتاب می‌توان به مباحث مهندسی ریسک،‌ مهندسی نرم‌افزار و مدیریت پروژه اشاره کرد. 

رامین مولاناپور، پیش از این با کتاب «تجارت الکترونیکی با رویکردی بر تجارت اجتماعی» در بیستمین دوره کتاب سال دانشجویی، به‌عنوان مترجم برگزیده معرفی و از وی تجلیل شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها