چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
انعکاس «قلمرو غدیر در آیینه امام (ره) و رهبری»

کتاب «قلمرو غدیر در آیینه امام (ره) و رهبری» به همت موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت گردآوری و روانه بازار نشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اثر حاضر در سه فصل به مباحثی مانند غدیر در آیینه کلام امام (ره)،‌ غدیر در آیینه کلام مقام معظم رهبری و غدیر در خطبه رسول اکرم(ص) می‌پردازد.

مخاطبان کتاب «قلمرو غدیر در آیینه امام (ره) و رهبری» با مضامینی نظیر شیعه بودن به تبعیت از حضرت علی(ع) است، ولایت در اسلام ناشی از ارزش‌هاست، غدیر شاخص‌ معیارها و ارزش های حاکمیت‌،‌ راز اصلی دشمنی دشمنان با اسلام، دین و سیاست، حقیقت غدیر، معنای ولایت، معنای ولایت اسلامی،‌ ترجمه خطبه، زیارت حضرت امیرالمومنین(ع) در روز غدیر و ترجمه زیارتنامه آشنا می‌شوند.

در بخشی از این کتاب نوشته شده است: «ای مردم! با روی گرداندن از علی(ع)،‌ خود را در گمراهی گرفتار نکنید. از علی(ع) فاصله نگیرید و از ولایت و امامت او سرباز نزنید؛ ‌زیرا علی(ع) تنها کسی است که به حق راهبر و خود عامل بدان است. او باطل را محو می‌نماید و شما را از آن بر کنار می‌دارد. او در راه خدا سرزنشِ سرزنش‌کنندگان را وقعی نمی‌نهد. او نخستین کسی است که به خدا و رسولش گرویده و کسی است که جان خود را در راه رسول خدا در طبق اخلاص نهاد و اول کسی است که همراه با رسول خدا(ص) پروردگار را عبادت نمود، آنگاه که احدی از مردان غیر از او با من، خدا را عبادت نمی کرد. ای مردم! علی(ع) را بر دیگران برتری دهید، پس به تحقیق که خدا او را برتری داده است و او را به امامت قبول کنید؛ زیرا خدا او را بدین مقام منصوب کرده است.»

کتاب «قلمرو غدیر در آیینه امام (ره) و رهبری» با شمارگان پنج هزار نسخه، در 152 صفحه و به بهای 12 هزار ريال به تازگی از سوی واحد نشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط