یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
آگاهی مخاطبان از موقعیت کتاب‌ها اتفاق خوشایندی است

یک ناشر درباره وضعیت مراجعه مخاطبان به ناشران در نمایشگاه کتاب گفت: مخاطبان در نمایشگاه اغلب با مطالعه قبلی سراغ کتاب خاصی را از ناشر می‌گیرند و این مساله نشان‌دهنده بلوغ مخاطبان و اتفاق خوشایندی است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اعظم کیان‌افراز، مدیر انتشارات افراز، آگاهی مخاطبان از کتاب‌های منتشر شده را نقطه مثبت نمایشگاه دانست و اظهار کرد: با توجه به این‌که غرفه انتشارات افراز در انتهای سالن قرار گرفته اما همین که علاقه‌مندان به کتاب به این بخش از سالن می‌آیند و با اطلاعات و مطالعه قبلی سراغ کتاب مشخصی را می‌گیرند مایه امیدواری است.

وی افزود: نمایشگاه در نخستین روز برپایی‌اش خیلی شلوغ نیست اما امیدواریم در روزهای پایانی هفته و همچنین هفته آینده، شاهد رونق  نمایشگاه بیش از هر سال باشیم.

کیان‌افراز نظم برقرار شده در نمایشگاه را به نسبت سال‌های گذشته بهتر دانست و گفت: امروز نخستین روز نمایشگاه است و نمی‌توان انتظار بسیار زیادی از غرفه‌ها داشت، اما به نظر می‌رسد نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته سروسامان بیشتری گرفته است.

مولف مجموعه سه جلدی «مجموعه تئاتر ایران در گذر زمان» درباره کتاب‌های نشر افراز که در ساعات اولیه نمایشگاه مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند، گفت: مجموعه «عکاسخانه آدم‌های خوشبخت» یکی از همان آثاری است که علاقه‌مندان با آگاهی به سراغ آن می‌آیند و فروش مناسبی هم داشته است. این کتاب مجموعه داستانی از ادبیات ترکیه و از نویسندگان مختلفی است که به انتخاب مترجم در یک مجموعه گرد هم آمده‌اند.

این ناشر پیش از این درباره آثار ارایه شده از سوی نشر افراز در نمایشگاه کتاب تهران به «ایبنا» گفته بود: «عکاسخانه آدم‌های خوشبخت» همراه با لوح فشرده صوتی که حاوی صدای هنرپیشگان عرصه تئاتر و سینماست، در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این نخستین کتابی است که نشر افراز به صورت صوتی و با صدای شخصیت‌هایی مانند فرزاد حسنی، فرهاد آييش، داريوش اسدزاده، داريوش ارجمند، ناصر ممدوح، رضا بهبودی، ‌ليلا بلوكات، زيبا بروفه و فاطمه گودرزی منتشر کرده است.

کیان افراز افزود: نشر «افراز» تاکنون 600 اثر منتشر کرده که 100 عنوان از آن‌ها را در یک سال گذشته روانه بازار کتاب کرده است. با وجود این تعداد کتاب، فضای اختصاص داده شده به ما اندک است و باید تمامی این کتاب‌ها را در 15 متر مربع فضا غرفه بگنجانیم و میزبان میهمانان و مخاطبان نیز باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط