چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
بهره‌برداری از 7 کتابخانه در کهگیلویه و بویراحمد

هفت کتابخانه در شهرستان‌های بویراحمد، بهمئی، چرام و کهگیلویه در صورت تامین اعتبار مالی از سوی مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد امسال به بهره برداری می‌رسند.-

مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: حدود 55 درصد از بنای این کتابخانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسیده که در صورت تامین اعتبار به مبلغ دو میلیارد و 880 هزار ریال از سوی مسوولان استانی، تا پایان ساو به بهره برداری می‌رسند. 

نادر حسینی با بیان این‌که اداره کل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغی به میزان 13 میلیارد و 880 هزار ریال از محل بودجه مصوب امسال دولت طلبکار است، افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و کمک مسوولان امکان تکمیل و تجهیز کتابخانه‌ها زودتر از زمان مقرر هم امکان پذیر است.
 
وی ادامه داد: هدف ما از تاسیس هر کتابخانه جدید، ترویج کتاب و کتابخوانی در آن منطقه است و با این هدف مهم مسوولان کتابخانه‌های ما در هر شهرستان موظف به ارایه بهترین خدمات کتابخانه‌ای به ارباب رجوعان هستند. 

وی تصریح کرد: کارشناسانی از سوی نهاد و اداره کل کتابخانه‌های استان بر نحوه عملکرد مسوولان کتابخانه‌ها در شهرستان نظارت می‌کنند و درصورت تخلف، از مسوولیت خود کنار گذاشته می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط