دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهید رجایی پارس‌آباد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل از برپایی نمایشگاه موضوعی کتاب با محتوای انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و شخصیت امام خمینی(ره) در کتابخانه «شهید رجایی» خبر داد.-

حجت‌الاسلام والمسلمین امین پورمحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این نمایشگاه کتاب در کتابخانه «شهید رجایی» با 400 عنوان کتاب برگزار و تاکنون از استقبال خوبی هم برخوردار شده است.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته(15 بهمن‌ماه) کانون ادبی کتابخانه‌های شهرستان پارس‌آباد نخستین نشست نقد و بررسی کتاب با محور انقلاب در استان اردبیل را برگزار کرد. در این نشست، کتاب «توت فرنگي‌هاي روي ديوار» اثر محمد سرشار با حضور شاعران، نویسندگان، اهالی قلم، استادان و اعضای کتابخانه‌های پارس‌آباد نقد و بررسي شد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد عنوان کرد: استقبال از این نشست مطلوب بود و درصددیم نشست‌های نقد و بررسی کانون‌های ادبی این منطقه را به شکلی مستمر و در هر 15 روز یکبار برگزار کنیم.

وی در ادامه درباره همکاری اداره آموزش و پرورش این منطقه با هدف افزایش سرانه مطالعه و تعداد اعضا، گفت: این اداره کوشیده است تا برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان اهالی پارس‌آباد از دانش‌آموزان مدارس شروع کند. بنابراین، رابطانی از دانش‌آموزان هر کلاس انتخاب شده‌اند که کتاب‌های مورد نظر همکلاسان خود را از کتابخانه به امانت می‌گیرند و پس از 15 روز به کتابخانه‌ها تحویل می‌دهند. اکنون این طرح در مدارس همجوار کتابخانه‌های پارس‌آباد به بهره‌برداری رسیده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمد افزود: این طرح تا پایان تحصیلی امسال ادامه دارد و اداره کتابخانه‌های شهرستان پارس‌آباد نقاط ضعف، قدرت و تاثیرگذاری این طرح را پس از سال تحصیلی 1391 - 1392 بررسی می‌کند و در سال آینده نسبت به اجرا و تغییرات آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط