چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
تمدید نمایشگاه استانی کتاب کرمان تا 12 آبان

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به استقبال خوب بازدیدکنندگان از نمایشگاه استانی کتاب کرمان زمان برگزاری این نمایشگاه تا جمعه (12 آبان‌ماه)افزایش یافت.-

احمد سعیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این نمایشگاه تا جمعه (12 آبان‌ماه) ادامه دارد و با توجه به حضور پرشور علاقه‌مندان کتاب، پیش‌بینی می‌شود ساعت پایانی این نمایشگاه تمدید شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه استانی کتاب کرمان از پنجشنبه (چهارم آبان‌ماه) فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون با استقبال خوب کرمانی‌ها روبه‌رو شده، به‌طوری که این اداره تا دیروز (9 آبان‌ماه) حدود چهار میلیارد ريال بن خرید کتاب را به ‌فروش رسانده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: مسوولان اجرایی این نمایشگاه درباره میزان فروش منابع مکتوب در نمایشگاه استانی کتاب، مبلغی حدود دو برابر فروش بن‌های خرید کتاب را پیش‌بینی کرده‌اند.

سعیدی درباره مراسم اختتامیه این نمایشگاه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، مراسم اختتامیه نمایشگاه استانی کتاب را به‌ طور با شکوه برگزار کند. در این مراسم از مسوولان استانی و کشوری دعوت به ‌عمل می‌آید.

وی افزود: با توجه به درخواست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، نهمین نمایشگاه استانی کتاب کرمان تا جمعه (12 آبان‌ماه) در منطقه بیرم‌آباد شهر کرمان (محل برپایی نمایشگاه‌های این استان) برپاست. پیش از این قرار بود این نمایشگاه امروز(چهارشنبه) به پایان برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط