سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲
تشريح برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ایران

برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ایران توسط مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی رسانه‌ای چهارشنبه (28 دی) تشریح می‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی کانون، این رویداد بین‌المللی فرهنگی قرار است از  6 تا 9 بهمن با حضور مطرح‌ترین قصه‌گویان داخلی و خارجی نوای قصه‌های کهن و ارزشمند ایران و جهان را در گوش جان کودکان و نوجوانان ارومیه‌ای زمزمه کند. 

در همین حال سیدصادق رضایی مدیرعامل و محمد باقرآدوسی معاون فرهنگی و رییس جشنواره، مرتضی حیدری مدیر امور هماهنگی استان‌های کانون و دبیر جشنواره پیش از آغاز این رویداد، ساعت 10 صبح  چهارشنبه 28 دی 1390 خبرنگاران رسانه‌های جمعی کشور را در تهران در جریان برنامه‌های این جشنواره قرار می‌دهند. 

این نشست در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران میزبان اهالی رسانه‌های جمعی کشور خواهد بود. 

روایت‌گران ایرانی این قصه‌ها از میان قصه‌گویان سراسر کشور در جریان برگزاری 31 جشنواره استانی و 5 جشنواره منطقه‌ای برگزیده شده‌اند و 17 قصه گوی خارجی نیز از بین بیش از 500 داوطلب و در نهایت 39 منتخب به جشنواره راه ‌یافته‌اند. 

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با ابعاد گسترده‌تری برگزار می‌شود و در آن علاوه بر موضوع‌های آزاد، موضوع 4 بانوی بزرگ ادیان، حضرت خدیجه، حضرت فاطمه، حضرت مریم و حضرت هاجر(سلام‌الله علیهما) همچنین موضوع دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته است. 

همچنین علاوه بر اجرای برنامه‌های جنبی، برگزیدگان مسابقه‌ کشوری مقاله نویسی با موضوع قصه‌گویی نیز در ارومیه معرفی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها