دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰
شعرهای جدید اکبری دیزگاه کتاب می‌شود

مجموعه‌ای از جدیدترین سروده‌های ابراهیم اکبری‌دیزگاه با عنوان «باران از پیراهن تو آغاز می‌شود» آماده انتشار است. شعرهای این دفتر با مضامین عاطفی سروده شده‌اند./

اکبری‌دیزگاه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: چهارمین مجموعه شعرم را آماده انتشار کرده‌ام. البته هنوز ناشر نهایی این مجموعه مشخص نشده است.

وی درباره شعرهای این دفتر توضیح داد: حدود 101 قطعه شعر از میان 500 سروده را برای این دفتر انتخاب کرده‌ام که طی سال‌های 1388 و 1389 در قالب شعر سپید کوتاه سروده شده‌اند.

این شاعر افزود: تمامی این اشعار مضامین و موضوع هاي عاطفی را بیان می‌کنند.

وی درباره تفاوت شعرهای این مجموعه با دفترهای پیشین خود اظهار داشت: در شعرهای این مجموعه فرم برای من اهمیت ویژه‌ای یافته و زبان شعرها پخته‌تر به‌نظر می‌رسند.

اکبری‌دیزگاه همچنین یادآور شد: دو مجموعه شعر دیگر یکی با مضامین جنگ و دیگری شعر انتظار را آماده انتشار دارم. اما از آن‌جا که این روزها بازار شعر رونق چندانی ندارد، ترجیح می‌دهم تا پیش از انتشار چهارمین دفتر شعرم آن‌ها را برای چاپ به ناشر نسپارم.

ابراهیم اکبری دیزگاه متولد سال 1360 در روستای تالش و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته «ادیان شرق» است. نخستین مجموعه شعر او با عنوان «قابیل توبه می‌کند» توسط موسسه هنر و رسانه اردیبهشت منتشر شده است.

دومین مجموعه شعر این شاعر با عنوان «من آسمان ندارم» در قالب سپید و کوتاه، زمستان سال 1388 توسط انتشارات فصل پنجم راهی بازار نشر شد. «بلبل و بولدزر عاشق» عنوان سومین دفتر شعر اکبری‌دیزگاه، توسط انتشارات دفتر شعر جوان به بازار کتاب آمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط