چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
شهدا درس حرکت در مدار عدالت و عقلانیت دادند/ مردم خراسان شمالی در پاسداری از انقلاب کم نگذاشتند

خراسان شمالی- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین درسی که از شهدا و دوران دفاع مقدس می‌گیریم حرکت بر مدار عدالت و عقلانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در اسفراین، محمدباقر قالیباف ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای اسفراین خاطرنشان کرد: امروزه دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی و بی‌ثباتی مشکلات شدید اقتصادی و مالی را برای مردم بوجود آورده است.
 
وی گفت: نتوانسته‌ایم افتخارات شهدا را برای جوانان بازگو کنیم.
 
قالیباف با اشاره به فرهنگ و باور توانستن گفت: این باور تا جایی گسترش پیدا کرده است که ما اکنون جزو ۱۰ کشور برتر هوا و فضا شده در دنیا شده ایم.
 
وی تصریح کرد: امروزه دشمن در عرصه نظامی ناامید شده و قدرت ما بازدارندگی در آنها ایجاد و به همین دلیل فشار اقتصادی را بر ما مضاعف کرده است.
 
قالیباف خاطر نشان کرد: آیا ما امروز در حوزه اقتصادی ظرفیت‌های مادی کمی داریم یا اینکه بلد نیستیم چگونه این سرمایه ها را تبدیل به ثروت کنیم؟
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از آنجایی که ما از عقلانیت حرف می‌زنیم و دیدیم که مردم همیشه پای کار حل مشکلات هستند اما ما امروز نقش مردم را در عرصه اقتصاد کم کرده‌ایم.
 
قالیباف افزود:بزرگترین درسی که از شهدا و دوران دفاع مقدس می‌گیریم حرکت بر مدار عدالت و عقلانیت است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: رزمندگان و شهدا برای دفاع از ارزش های دین خدا حرکت و در این راه ثابت قدم تا پیروزی ادامه دادند.
 
شهرستان اسفراین دارای ۴۰۶ شهید و ۱۱۳۶ جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها