چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
نمایشنامه‌‌ای دوازده‌صحنه‌ای براساس رمان پاملا منتشر شد

نمایشنامه «وقتی آن‌قدری که باید هم را زجر داده‌ایم» دوازده خرده‌روایت گرته‌برداری‌شده از کتاب «پاملا یا پاداش پاکدامنی»، رمان مشهور ادبیات کلاسیک اثر ساموئل ریچاردسون است که در قالب یک نمایشنامه ۱۲فصلی چاپ شده است.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کتاب «وقتی آن‌قدری که باید هم را زجر داده‌ایم» نمایشنامه تازه‌ای از نشر حکمت کلمه است.

این نمایشنامه دوازده خرده‌روایت گرته‌برداری‌شده از کتاب «پاملا یا پاداش پاکدامنی»، رمان مشهور ادبیات کلاسیک اثر ساموئل ریچاردسون است که در قالب یک نمایشنامه ۱۲فصلی چاپ شده است.
پاملا قصه دختر خدمتکار کم‌سنی است به همین نام که بعد از مرگ مادرش می‌کوشد از خلال نامه‌ها و یادداشت‌های روزانه‌ای که همگی خطاب به والدین درگذشته‌اش نوشته می‌شوند، میان تربیت سفت‌وسخت و خواسته‌هایش آشتی‌ برقرار کند.

این کتاب در ۱۲ فصل تدوین شده است: آدم دزدی، زن سعی می‌کند فرار کند، گیلاس پیش‌کشی، بوسه ۱، مرد باش، خواستگاری (زنجیر)، حسادت (سرکشی مزرعه)، مرد فرمان را به دست می‌گیرد (زنگ دیکته)، خواب پاملا، بوسه ۲، سرودی به افتخار عروس یا دختری که دلش پیش عروس است، وقت گردش که می‌شود.
نمایشنامه «وقتی آن‌قدری که باید هم را زجر داده‌ایم» به‌قلم مارتین کریمپ و به‌همت نشر حکمت کلمه، در ۱۲۰ صفحه در قطع جیبی و به‌قیمت ۴۱هزار تومان چاپ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها