جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
باشگاه کتابخوانی در مراکز کانونی راه‌اندازی شد

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برای ترویج فرهنگ مطالعه؛ باشگاه کتابخوانی در مراکز کانونی راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برنامه‌های متعددی در مراکز کانون پرورش فکری در حال اجراست که باشگاه کتابخوانی نیز از جمله آنهاست.

وی ایجاد بستر مناسب برای تقویت کنشگری نوجوانان در حوزه کتابخوانی و تقویت سواد خواندن از طریق مهارتهای دیداری، شنیداری و گفتاری را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح در ۲۸ مرکز کانونی راه‌اندازی شده است، ادامه داد: این اقدام با هدف ارتقای کمی و کیفی فعالیت های کتابخوانی برنامه ریزی شده است.

عیسی‌خانی با بیان اینکه در باشگاه‌های کتابخوانی کودک، مربیان با برنامه ریزی مدون و اجرای خلاق آشنا می‌شوند، اضافه کرد: در این مراکز فرهنگی کودکان به سمت صحیح خواندن و روان خوانی هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در باشگاه‌های کتابخوانی نشست نقد کتاب نیز برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال از این مرکز فرهنگی از سوی کودکان مطلوب است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در ادامه به برنامه‌های کانون در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری ایستگاه نقاشی در مصلی نماز جمعه، باشگاه کتابخوانی از کتاب‌های انقلابی مانند خاطرات بچه‌های انقلاب، امام آمد از جمله برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط