جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
آثار برتر اجلاس سراسری نماز کتاب می‌شود

زنجان- مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سی‌امین اجلاس سراسری نماز با اشاره به میزبانی زنجان از اجلاس سراسری نماز گفت: آثار برتر اجلاس سراسری نماز کتاب می‌شود.

مهدی ورقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اجلاس سراسری در هفت محوری مرتبط با نماز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ترویج فرهنگ اقامه نماز، نماز نسل نو چالش‌ها و فرصت‌ها و فاصله‎ها، متولیان فرهنگی، علمی، اجرایی و نماز نسل نو؛ نقش ها، وظایف و عملکردها از محورهای این اجلاس است.

ورقایی تصریح کرد: از دیگر محورهای اجلاس سراسری نماز حلقه‌های میانی و نماز نسل‌نو، مدرسه، مسجد، دانشگاه و نماز نسل نو و مدارس و مساجد و دانشگاه‌های الگو در حوزه نماز است.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سی‌امین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه قالب‌های مورد قبول این اجلاس سراسری رساله دکتری، پایان نامه ارشد، مقالات علمی، پژوهش‌های کاربردی است، اضافه کرد: مهلت شرکت در این اجلاس ۱۵ آذرماه است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته آثار برگزیده در نشریات علمی پژوهشی منتشر و آثار برتر به عنوان کتاب اجلاس منتشر خواهد شد.
ورقایی گفت: همچنین ۱۱۰ جایزه نقدی به همراه گواهی شرکت در فراخوان به شرکت کنندگان در اجلاس اهدا خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط