پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کتاب‌های مهتاب با ۱۰۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب آمده است

کتاب‌های مهتاب (واحد کودک و نوجوان انتشارات محراب قلم) با ۱۰۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ آمده است که در مقایسه با نمایشگاه قبل، ۲۵۳ عنوان از آن‌ها جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب‌های مهتاب (واحد کودک و نوجوان انتشارات محراب قلم) با ۱۰۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ آمده است که در مقایسه با نمایشگاه قبل، ۲۵۳ عنوان از آن‌ها، جدید است. همچنین، از میان این آثار، ۱۱۱ عنوان چاپ اول و مابقی تجدید چاپ هستند.

عناوین برخی از کتاب‌های جدید عبارت‌اند از: «دایره‌المعارف کوچک من»، «نیکولا کوچولو» که تحت عنوان «روان‌خوانی‌های مهتاب» نام‌گذاری شده است و در شکل و شمایل و ویراست جدید عرضه خواهد شد و مجموعه کتاب‌های «به من بگو چیه».

خسرو رحمت‌اللهی، مدیر بازرگانی انتشارات محراب قلم درباره یکی از مجموعه‌های جدیدی که در این نشر چاپ شده است، گفت: کار ویژه‌ای که انتشارات محراب قلم در این نمایشگاه انجام داده، این است که مجموعه کتاب‌های «به من بگو چیه» را در قالب ۱۴ عنوان فایل صوتی به کودکان نوخوان عرضه می‌کند.

او همچنین اعلام کرد که غرفه این نشر روزانه پذیرای مؤلفان و مترجمان خواهد بود و کارگاه‌هایی با عنوان کارگاه‌های «قصه‌خوانی و قصه‌گویی» همه‌روزه در غرفه این انتشارات برای سنین خردسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط