دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
آیت‌الله رئیسی در همراهی با مردم و ولایت از هیچ تلاشی فروگذار نبود

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه، آورده است: رئیس‌جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه اعلام کرد: شهادت رئیس‌جمهور مردمی و خدوم جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله رئیسی و دیگر خدمتگزاران به‌نظام مقدس اسلامی آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان در حادثه دردناک سقوط بالگرد، همه را داغدار کرد.

پیام حاکی است: رئیس‌جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده است: این خادم آستان قدس رضوی و شاگرد مکتب اهل‌بیت (ع) آرزوی جان‌باختن در راه خدا را همیشه در دل داشت و در این حادثه مؤلمه به آرزوی دیرین خود رسید و خدا را در حین خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاقات کرد.

در این پیام آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این فرزند مجاهد انقلاب اسلامی و دیگر شهدای این حادثه را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) رهبر معظم انقلاب و همه ملت شریف ایران، تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال برای بازماندگان این شهیدان، صبر و شکیبایی و پاداش صابران و برای خود آنان علو درجات اخروی را مسالت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها