پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با رئیس نمایشگاه کتاب دیدار کرد

در دومین روز از نمایشگاه کتاب، معاون هماهنگ‌کننده ارتش با رئیس این رویدار دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) امیر حبیب‌الله سیاری، پنج‌شنبه (۲۰ اردیبهشت) با یاسر احمدوند، رئیس سی‌پنجمین نمایشگاه کتاب تهران دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار رئیس نمایشگاه کتاب با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی ارتش مجموعه مهمی است، افزود: ناشران ارتش، آثار خوبی تولید می‌کنند.

احمدوند با اشاره به ظرفیت‌های موجود در میان ناشران ارتش از آمادگی برای تجمیع ناشران ارتش در نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: همانند مجموعه آستان قدس این حضور می‌تواند برای ناشران ارتش رقم بخورد؛ به‌عبارت دیگر این ناشران در قالب یک مجموعه بزرگ، در نمایشگاه حضور داشته باشند و نمادسازی‌های مختلف انجام شود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اینکه ۱۳ ناشر ارتش در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ حضور دارند، افزود: ناشران ارتش با حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و همکاری آن‌ها با خانه کتاب و ادبیات ایران مطلوب است.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری برگزار می‌شود و سامانه ketab.ir فضای مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها