پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  درگذشت

گیلان - منصور ایمانی شاعر، نویسنده، روزنامه نگار، خواننده موسیقی اصیل ایرانی و مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درگذشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت، منصور ایمانی در سال ۱۳۸۹ به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی و جایگزین حمید پورعیسی در این سمت شد.

مرحوم منصور ایمانی متولد ۱۳۴۰ بود که از دی ماه ۱۳۸۹ تا تیر ماه ۱۳۹۱ به مدت یکسال و شش ماه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بود. همچنین وی پیش از این نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بود.

مرحوم منصور ایمانی عصر روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چشم از جهان فرو بست. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار شد.

امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درگذشت مرحوم منصور ایمانی این استاد هنرمند و مدیر کل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را با صدور پیامی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:
«ضایعه درگذشت مرحوم منصور ایمانی، مدیر کل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان موجب تاثر و تالم شد.
او مدیری توانا با روحیه جهادی، هنرمندی متعهد در شعر، نویسنده‌ای عالم و استادی متعهد و پرتلاش بود که کارنامه پر باری از خود به جا گذاشت که به یقین در ذهن مردم قدرشناس و به خصوص اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان گیلان باقی خواهد ماند.
اینجانب ضایعه درگذشت ایشان را به عموم مردم و اصحاب فرهنگ و هنر گیلان و خانواده محترم و داغدارشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند مناّن برایشان علو درجات و همجواری با صالحان مسئلت دارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها