پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
تجلیل از چهره‌های علمی و ناشران نمونه در همایش کتاب سال حوزه

در چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه قم علاوه بر تجلیل از صاحبان آثار برگزیده و شایسته تقدیر، از دو چهره علمی و سه ناشر تجلیل شد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، امروز(سوم اسفندماه) در سالن ائمه اطهار(ع) شهر قم همزمان با برگزاری چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه، از دو تن از شخصیت‌های علمی و برجسته حوزه علمیه قم به نام‌های آیت‌الله سیدعلی میلانی و آیت‌الله شیخ ابراهیم امینی تجلیل و قدردانی شد.

سوابق علمی درخشان در آثار مکتوب، میزان تاثیرگذاری و قابل توجه بودن خدمات، ابداع، خلاقیت، نوآوری خاص در رشته‌های مربوطه، از جمله معیارهای انتخاب شخصیت‌های علمی این دوره از همایش به شمار می‌آیند.

همچنین ناشران نمونه و برگزیده چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه بر اساس میزان آثار برگزیده یا شایسته تقدیر همایش انتخاب شدند.

بر این اساس، انتشارات «موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)» با سه اثر برگزیده و چهار اثر شایسته تقدیر در این همایش به عنوان نشر برگزیده و نشر «پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» با دو اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر و نشر «پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» با دو اثر برگزیده در چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه به عنوان انتشارات نمونه شناخته شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط