دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» گیلان معرفی شدند

گیلان - جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» و نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان با معرفی برگزیدگان در رشت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت، محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در این مراسم نقش رسانه‌ها را در بخش‌های مختلف مهم و اثرگذار دانست و گفت: آنچه امروز در جهان درباره موضوعات غزه اتفاق افتاده به ما ثابت می‌کند که توجه به رسانه‌ها موجب می شود که دیکتاتورها حاکم نشوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این مراسم گفت: ۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به گیلان اختصاص داده شد که برای تقویت برنامه‌های فرهنگی هزینه می‌شود.

امیرحسین طاهری افزود: از مجموع مبلغ یاد شده؛ ۱۰ میلیارد ریال به کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد برای اجرای طرح هزار مشعل، ۱۰ میلیارد ریال به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای طرح ریشه‌های رشت، ۶ میلیارد ریال به اتحادیه قرآنی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین سه میلیارد ریال برای حوزه تئاتر، چهار میلیارد ریال برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ۲ میلیارد ریال به بخش هنرهای تجسمی و ۲ میلیارد ریال به بخش موسیقی اختصاص داده شد.

۴۲۶ اثر در جشنواره رسانه‌ای گیلان شرکت کرد

همچنین معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ارسال ۴۲۶ اثر به جشنواره رسانه‌ای گیلان خبر داد و گفت: با ارزیابی این آثار ۲۳ اثر برگزیده شدند.

قاسم مصفا خاطرنشان کرد: آثار ارسال شده در بخش‌های خبری، تیتر، مقاله، مصاحبه، یادداشت، عکس، موشکن گرافی و اینفوگرافی بررسی شده است.

وی بر تداوم فرصت رقابت حرفه‌ای و تاثیرگذار اصحاب رسانه ای تأکید و تصریح کرد: رسانه‌هایی که در حوزه سبک زندگی و حفظ پاسداشت زبان فارسی تولید محتوی داشته باشند، مورد تجلیل قرار می گیرند.

در پایان مراسم برترین‌های جشنواره در مسیر انتخاب» معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها