جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
«خورشید مال تو» منتشر شد

دفتر شعری از "فرحناز به‌کار ثانی" با عنوان «خورشید مال تو» و مقدمه سیدمحمود سجادی توسط نشر فریور منتشر و راهی بازار کتاب شد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دفتر شعر «خورشید مال تو» 23 قطعه شعر عاطفی و اجتماعی را در 58 صفحه شامل می‌شود که طی چهار یا پنج سال اخیر سروده شده‌اند.

سجادی مقدمه‌ای بر این دفتر شعر نوشته و در آن به موضوع شعر زن ایران و نه شعر زنانه و همچنین زبان سروده‌های این شاعر پرداخته است.

وی در این مقدمه آورده است: «ترس یکی از دغدغه‌های شاعر است که قدم به قدم با او همراه می‌گردد...شاعر در این کتاب یک کودک بزرگ شده نیست، که با خاطرات دوران بچگی بزید. بلکه او مادری مهربان است.»

سجادی ادامه می‌دهد: «زبان شاعر در این مجموعه توام با اندیشه و درون‌گرایی است. زبانی ساده، قابل فهم و سریع‌الانتقال.»

«بگذار ساده بپرسم»، «انکار نمی‌کنم»، «کمی دورتر از همین»، «پنجره فرقی نکرده بود»، «برای نیامدنت»، «به یاد ندارم گفته بودی»، «مگر قرار نبود که هرکه زودتر رسید» عنوان برخی از شعرهای این دفتر هستند.

فرحناز به‌کار ثانی متولد 1342، شاعر و نویسنده است. «نام مادر من ایران است» عنوان دیگر مجموعه شعر منتشر شده اوست. همچنین یک مجموعه شعر با عنوان «زیبای خفته» و مجموعه داستانی با عنوان «خاطرات ایران» را آماده انتشار دارد.

مجموعه شعر «خورشید مال تو» در 58 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 1500تومان توسط نشر فریور منتشر و راهی بازار کتاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط