یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۶
«براده‌ها» تجدید چاپ می‌شود

چاپ هشتم مجموعه «براده‌ها»، گزيده آثار سيدحسن حسيني و از توليدات مركز آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري توسط انتشارات سوره مهر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌شود.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری انتشارات سوره مهر، اين كتاب گزيده آثار حسینی است كه با زباني تلخ واقعيت‌هاي جامعه‌ را به نقد مي‌كشد. از جمله ويژگي‌هاي اين كتاب نگاه نقادانه نويسنده به هنر‌، هنرمند‌، ‌شعر و شاعران ‌است.

حسینی در این کتاب نويسنده، شاعر و به‌طور کلی هنرمند را زير ذره‌بين گذاشته و ضعف‌هايشان را نمايان مي‌سازد. به ويژه میان هنرمند واقعي و هنرمند‌نما تفاوت قائل شده است؛ اين دو را از هم جدا و شاعر خلاق و شاعر معمولي را از هم متمايز مي‌کند .

اين كتاب در سه بخش هنر، هنرمند و نقد هنري تنظيم شده است.

سيد حسن حسيني در مقدمه این كتاب آورده است:‌ «براده‌ها» ساده‌ترين نامي است كه مي‌توان بر اين مجموعه نهاد و شايد هم برازنده‌ترين تراشه‌هاي فكر در گوشه و كنار كارگاه خيال و براده‌هاي قلم در كف آهنگري محقر تشبيه و تمثيل.

چاپ هشتم کتاب «براده‌ها» اثر سیدحسن حسینی توسط انتشارات سوره مهر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط