دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۸
محمدرضا شمس رمان فانتزي مي‌نويسد

محمدرضا شمس نويسنده كودك و نوجوان در حال نگارش كتابي ‌است كه در آن نوعي رمان نوجوان بر پايه گفت و گو با خود نويسنده شكل مي‌گيرد. برخي از موضوعاتي كه در اين رمان فانتزي مطرح مي‌شود برگرفته از زندگي شمس است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، شمس در اين كتاب سوال‌هايي مطرح مي‌كند كه خود به آنها پاسخ مي‌دهد و برخي از اين سوال‌ها بر پايه زندگي شخصي‌اش جواب داده مي‌شود.

محمدرضا شمس به «ايبنا» گفت: داستاني كه در اين كتاب بر پايه گفت‌وگو شكل مي‌گيرد، در ادامه تبديل به نوعي فانتزي براي نوجوانان مي‌شود كه از زندگي واقعي من فاصله دارد.

اين نويسنده، نگارش اين كتاب را نوعي نوآوري در ژانر فانتزي كودكان و نوجوانان ايران مي‌داند.

شمس همچنين كار بازنویسی و ترجمه 365 افسانه ایرانی و خارجی را برای نوجوانان آغاز کرده و تاکنون تهیه و تنظیم حدود نیمی از این افسانه را به پایان رسانده است.

این نویسنده کودک و نوجوان، با بیان اینکه تلاش داشته افسانه‌های مطرح جهان را در این مجموعه گردآوری کند، افزود: برای انتخاب افسانه‌های این مجموعه، طیف گسترده‌ای از افسانه‌های مطرح جهان را بازبینی کردم.

شمس تصریح کرد: در پایان این مجموعه، داستانی نیمه تمام از یکی از افسانه‌های ایرانی آمده و از مخاطب خواسته شده تا این افسانه را خود به پایان برساند.

به گفته وی این مجموعه را انتشارات افق روانه بازار نشر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها