سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۵
سروده‌هاي «سيلويا پلات» بررسي مي‌شود

هفتمين نشست «انجمن شعر زنان تهران» پنج‌شنبه(30 مهر) در موسسه هنر و رسانه ارديبهشت برگزار مي‌شود و به نقد و بررسي سروده‌هاي «سيلويا پلات» و شعرخواني مي‌پردازد.\

معصومه باغیان مسوول برگزاری جلسات ماهیانه شعر موسسه هنر و رسانه اردیبهشت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با بیان این مطلب افزود: پيش‌تر تصميم داشتيم جلسه‌اي در ارتباط با حافظ و ابعاد شعر او برگزار كنيم، اما به پيشنهاد اعضاي اين نشست‌ها قرار بر اين شد تا به موضوعاتي كه كمتر بررسي شده بپردازيم.

وي در ادامه درباره ويژگي‌هاي سيلويا پلات توضيح داد: پلات شاعر، رمان‌نویس، نویسنده داستان‌های کوتاه و مقاله‌نویس آمریکایی است. اما شهرت او بيشتر ريشه در اشعارش دارد. بسياري از شاعران زن با اين شاعر كه دوران پرفراز و نشيبي را در زندگي خود طي كرده است، آشنا هستند. به همين دليل موضوع نشست اين ماه به بررسي شعر او اختصاص يافته است.

باغيان اشاره كرد: در بخش ديگري از اين نشست شعرخواني شاعران حاضر در جلسه برگزار مي‌شود و شعر آن‌ها توسط كارشناسان حاضر در جلسه نقد و بررسي خواهد شد.

وي يادآور شد: ناهید یوسفی، غزل تاجبخش، هوروش نوابي و سودابه اميني دبير كنگره شعر زنان تهران از اعضاي فعال اين جلسات هستند كه در نشست‌هاي ماهيانه اين انجمن به طور دایم حضور مي‌يابند.

نشست ماهیانه «شعر زنان تهران» عصر پنج‌شنبه (30 مرداد) از ساعت 16:30 تا 18:30 در موسسه هنر و رسانه اردیبهشت واقع در خیابان سبلان شمالی، خیابان دیلمی، کوچه ترابی، شماره 39 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط