دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
«آینده چاپ ایران» در مسیر تبدیل شدن به نشان ملی است

سومین نمایشگاه آینده چاپ ایران با رویکرد ایجاد یک نشان ملی و محفل بین‌المللی همچنین و جذب بازدیدکننده و غرفه‌دار خارجی در کنار ارائه توانمندی‌های داخلی برگزار خواهد شد.

بابک عابدین، رئیس سومین نمایشگاه آینده چاپ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به رویکرد سومین دوره نمایشگاه ایفپکس گفت: رویکرد برگزاری سومین نمایشگاه ایفپکس، برگرفته از رویداد دو دوره گذشته تخصصی برگزار کردن نمایشگاه، ایجاد یک محفل بین‌المللی و جذب بازدیدکننده و غرفه‌دار خارجی در کنار ارائه توانمندی‌های داخلی است.

وی افزود: همه تلاش این است که ایفپکس با توجه به‌عنوان «آینده چاپ ایران» در زمینه ایجاد فضا توسعه‌ای و پیشرفت برای صنعت چاپ به سمت آینده حرکت کند.

عابدین با بیان اینکه ایفپکس یک نمایشگاه نوپا است، ادامه داد: در این مسیر به حمایت‌های صنف و بدنه صنعت نیاز دارد، زیرا هدف غایی، این است که این رویداد در کنار سایر نمایشگاه‌های صنعت چاپ به یک نشان ملی و رویداد معتبر تخصصی، تبدیل شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن نمایشگاه ایفپکس در تقویم نمایشگاه‌های مورد حمایت معاونت علمی و فناوری صنعت چاپ در حوزه دانش‌بنیان، تاکید کرد: در حوزه فعالیت برون‌مرزی با وزارت امور خارجه تعاملات خوبی در زمینه اطلاع‌رسانی نمایشگاه آینده چاپ ایران داشتیم؛ همچنین در فضای مجازی تبلیغات و اطلاع‌رسانی خوبی داریم.

عابدین با اشاره به برگزاری نمایشگاه چاپ دروپا از ۸ تا ۱۸ خرداد (۲۸ می تا ۷ ژوئن) در دوسلدورف آلمان، گفت: در این رویداد درباره ایفپکس با شرکت‌کنندگان و نمایندگان چاپ و بسته‌بندی دروپا، اطلاع‌رسانی خواهد شد تا شاهد حضور جمع گسترده‌ای از فعالان صنعت چاپ عرصه بین‌الملل در سومین نمایشگاه آینده چاپ ایران باشیم.

به‌گفته وی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در حاشیه نمایشگاه ایفپکس، ارتباط با بدنه مصرف‌کنندگان حوزه‌های مختلف چاپ و بسته‌بندی و افزودن رسته‌ها و بخش‌های جدید به نمایشگاه از دیگر اقدامات این رویداد به شمار می‌آید.

به گزارش ایبنا؛ سومین نمایشگاه آینده چاپ ایران ۲۲ تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها