شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب و عکس دفاع مقدس در زنجان

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت؛ نشست روایت گری، نمایشگاه کتاب تخصصی ایثار و شهادت و نمایشگاه عکس در شهرستان‌ها دائر است.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: هر سال همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های متعددی توسط بنیاد شهید اجرا می‌شد که امسال با توجه به تقارن شهادت شهید جمهور و همراهانش این برنامه‌های ویژه‌تر اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال گرایش برنامه‌های بزرگداشت سوم و چهارم خرداد به سمت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت مردم و توجه به نوجوانان و جوانان بود، اضافه کرد امسال این برنامه‌ها با شعار «در راه فتح قله هستیم» برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرا شده به مناسبت این ایام گفت: برگزاری مراسم یادبود شهدا و تکریم رزمندگان و خانواده‌های معظم ایثارگران، برگزاری نمایشگاه کتاب، آثار هنری، گرافیک و نقاشی و خوشنویسی و عکس از جمله این برنامه‌هاست که در سطح شهرستانی در حال اجراست.

برزگر همچنین در مورد نشست‌های تخصصی برای تبیین عظمت عملیات آزادسازی خرمشهر نیز گفت: برگزاری نشست تخصصی برای تبیین عظمت عملیات بیت‌المقدس، ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت و نقش نیروهای مسلح، سازمان‌های مختلف و مردم در دفاع مقدس به مرور برگزار می‌‎شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست هم‌اندیشی دختران فعال در عرصه دفاع مقدس و مقاومت، تجلیل از بانوان فعال در حوزه روایت گری دفاع مقدس با حضور هنرمندان عرصه دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا مخصوصاً شهدای شاخص و تقدیر از نویسندگان و راویان کتب تاریخ شفاهی نیز طی روزهای آتی از سوی بنیاد شهید استان اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط