جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
شب شعری برای شهید جمهور/ کتاب رقص طوفان رونمایی شد

کرمان- شب شعر و یادمان رئیس جمهور شهید و همراهانش به همراه رونمایی از مجموعه شعر دفاع مقدس با حضور شاعران کرمانی و مردم شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، شاعران در این محفل به نام شهدا شامگاه پنجشنبه همزمان با شب شعر خونین شهر و سوم خرداد در محل شهدای گمنام موزه دفاع مقدس کرمان دور هم جمع شدند و تازه ترین اشعار خود را در سوگ رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی خواندند.

مجموعه اشعار دفاع مقدس «رقص طوفان» نوشته فهیمه مجیدی شاعر کرمانی نیز در این مراسم رونمایی شد.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: اثر رقص جولان با حمایت و همکاری اداره کل حفظ آثار و در انتشارات امید کویر چاپ شده است.

محمدحسین طاهری زاده افزود: در این برنامه شاعران کرمانی، استاد غلامحسین اسدی رئیس سابق انجمن شهر دفاع مقدس و پیشکسوت دفاع مقدس مهدی منتظری مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان دعوت بودند.

شب شعری برای شهید جمهور/ کتاب رقص طوفان رونمایی شد

به گزارش ایبنا، ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    خوبه
  • نفیسه ورکیانی پور IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    خانه ای بود در کشور ما خانه ی عشق نامیده میشد موی سرسبز یاس سپیدی پشت دیوار آن دیده میشد روزی از روزها از کشور ما مردی از جنس مردم سفر کرد عبا بر پشت و کفش گلی به پا داشت از درون کشور ما گذر کرد ساعتها باغم گذشتند کشور از سیدابراهیم بی خبر بود چشمهای صبور و نجیبش چندساعتی خیره به در بود تا که یک صبح یک صبح غمگین بر در کشور ما خیمه بستند نغمه ی شهادت آمد و از دیوار کشور شاخه ی یاسها را شکستند بعد از آن روز دیگر ندیدم کشورم شاد باشد بخندد بعد از آن روز دیگر ندیدم خنده بر لبان عاشقان نقش بندد ردپای یک عشق در اینجاست پا به قلبمان آهسته بگذار وقتی از کشور ما گذر می کنی تو حرمت رئیس جمهورمان را نگهدار..... شعر...دکتر نفیسه ورکیانی پور
  • سها IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    روحشون شاد
  • فاطمه IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    ای کاش زنده میموند خیلی برای وطنش زحمت می کشد روحت شاد و یادت همیشه در دلهای ما می ماند.
  • sara IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    رئیس جمهور عزیزم صندلی ریاست آرزو داشت بیشتر کنارش می بودی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها