پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
حماسه خدمت آیت‌الله رئیسی را باید معرفی و فراگیر کنیم

بوشهر - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به خدمت خالصانه شهید آیت‌الله رئیسی به مردم به‌ویژه جامعه فرهنگ و هنر، تأکید کرد: موظفیم که حماسه خدمت رئیس‌جمهور شهید را فراگیر کنیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، عبدالرحیم افروغ با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و خادم‌الرضا به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در عرصه خدمت جاودانه شد و به آنچه می‌خواست، رسید. ایشان با شهادت بهترین نام و آوازه را برای خود رقم زد.

وی با اشاره به خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی در خدمت به مردم، افزود: خدمت به مردم نباید آسیب ببیند. بنابراین آنچه به نفع مردم است، مکلفیم با نگاه کارشناسی و داشتن اتحاد و انسجام، مدیریت کرده و انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: آیت‌الله رئیسی بدون اینکه درگیر جریانات سیاسی، باند و گروه یا اهداف خودش شود، خدمت خالصانه کرد. ایشان آرامش و آسایش را از خود سلب کرد تا کار مردم بر زمین نماند. حال وظیفه ماست که قدردان و قدرشناس باشیم و آن را فراگیر کنیم.

افروغ یادآور شد: ما وظیفه داریم حماسه خدمت و صحنه‌های زیبای خدمت ایشان را فراگیر کرده و بدین شکل قدرشناسی خود را نسبت به خدمات آیت‌الله رئیسی نشان دهیم. ایشان با نگاه تحولی که داشتند، نسبت به تکمیل و توسعه زیرساخت‌های اساسی کشور در حوزه‌های مختلف اهتمام ویژه‌ای داشتند و کارهای بزرگی را صورت دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها