پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
فضای مراکز کانون سراسر استان گلستان در ماتم و عزا فرورفت

گلستان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با آرزوی علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله برای شهید ‌جمهور و همراهانش، گفت: در سوگ آن خادم ملت و همراهانش فضای مراکز کانون سراسر استان گلستان در ماتم و عزا فرورفت.

الهه غیناقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی رحمه‌الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به‌ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

غیناقی ادامه داد: به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با هنر دستان کودکان و نوجوانان عضو کانون در ماتم و عزا فرورفت.

وی ضمن آرزوی علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله برای شهید جمهور و همراهانش برنامه‌های فرهنگی هنری به نام و یاد آن شهید راه خدمت و همراهان صدیقش پیش‌بینی‌شده است که متعاقباً جدول زمان‌بندی آن اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها